Test

Ensam hemma!!

Har kommit hem från liseberg nu, fast bara Alice för våran farmor ville åka hem och å åkte jag med henne;)
Så nu sitter jag här ensam det är faktiskt lite läskigt för det låter som att någon går där nere:O Men jag satte på lite musik så jag inte hör något:Dhaha
Har ni tänkt på en sak, att om man tänker på något läskigt och sedan säger det högt till sina kompisar typ så blir det mycket läskigare än om man bara tänker på det tyst för sig själ? Undra varför det är så:S
Men aja hoppas någon kommer hem snart:D men jag har jallafall lilla Madicken och Ville här med mig:)<3
(mina hundar) haha
Har inte ens en kamera att ta kort med nu för jag har ingen usb till min mobil för det fick man inte till när man köpte den:S Och Emelie har med sig sin och kameran är sönder så ta kort kan jag inte heller göra :P
Thihi vi då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…