Test

ojj

Hej bloggen !
Nu har jag varit upp i en timma ( asså emelie hihi ) alice ligger och sover och ja är uppe själv med mina vovvar .
Ja har varit ute och försökt få tag i min häst men han hatar mig så han vill inte komma och igår sparka han mig till och med men de va nog inte meningen ...tror ja .
Men ah är man cp så ar man :) och vi ska börja tävla snart igen , vi har lixom inte gjort det på ett helt år snart !!? vrf? nej de vet ja inte, men om 2 veckor ska vi nog det och sen är det om 3 veckor med och då ska vi vara med iaf!
Idag är det bio med mamma (L) och vi ska se i kungsbacka med det går inte så många filmer där idag med degick nån som hette Inception , den kankse är bra ja ska titta på trailen snart och se om den verkar kul.
Men trollkarlens lärling kanske med är kul.

Men ja tror ja vill e på trollkarlens lärling iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Ditt innehåll här…